Чи можна брати мінус із кузова?

Мінус потрібно тягнути від АКБ, не тягнути одну протяжку плюса, а мінус брати з кузова, а тягти ОБИДЖА дроту від АКБ. Якщо система не потужна – можна і з кузова, але краще робити все за розумомадже якщо система не потужна, то й дроти не дорогі, а значить не потрібно економити п'ять метрів дроту – краще відразу зробити як треба.

Основна причина – у явищі електрохімічної корозії, що провокує активніше іржавіння кузова. Не вдаючись у подробиці електротехніки та хімії, скажімо, що напрямок руху електронів у провідниках (яким в однопровідній системі є кузов) впливає на інтенсивність корозії металу-провідника.

Ця нехитра операція часом дозволяє вдесятеро знизити втрати напруги на «мінусовому» дроті батареї, роблячи пуск набагато простішим. Як неочевидний, але цілком реальний бонус від другого мінусового дроту можна назвати полегшення зарядки акумулятора.

Другим провідником завжди є кузов (так звана маса). Тому зовсім необов'язково тягнути від акумулятора і „плюс”, та „мінус». Але це зовсім не означає, що „мінусиможна чіпляти до найближчих болтів на кузові, як показує практика, так можна наловити чимало перешкод.

loading
×