18Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Чи можна написати заяву від руки?
Працівник може підписати заяву, надруковану на комп'ютері, або написати заяву від руки.
Оскільки жодних інших обмежень щодо оформлення повідомлення законодавством не передбачено, співробітник може написати заява від руки, надрукувати його на комп'ютері або заповнити з використанням трафаретного бланка (ч. 1 ст. 80 ТК РФ, ухвала Конституційного суду РФ від 22 березня 2011 р. № 394-О-О).
Як правильно писати Заява?
- Найменування адресата.
- Найменування адресанта (заявника).
- Назва документу.
- Формулювання прохання (скарги, пропозиції) з короткою, але вичерпною аргументацією (якщо потрібно).
- Дата.
- Підпис.
Заяву можна написати від руки або роздрукувати на аркуші А4. В деяких випадках Заява потрібно писати на спеціальному бланку. Наприклад, під час подання документів на закордонний паспорт або на реєстрацію ІП. Навіть якщо ви набираєте Заява на комп'ютері, після роздруківки обов'язково поставте власноручний підпис.