Чи можна повернути електронний квиток?

Для поїздів далекого прямування повернути квиток можна, якщо минуло не більше 12 годин після відправлення поїзда з станції. Але краще зробити це, якщо минуло не менше 20 хвилин і не більше трьох годин, тоді процедура повернення буде простішою. Якщо минуло понад 3 години, то доведеться оформлювати претензійне повернення.

повернення невикористаного електронного проїзного документа (квитка) при запізненні на потяг протягом 12 годин з моменту його відправлення здійснюється лише у квитковій касі на станції відправлення пасажира.

Повернення електронного квитка можливий тільки на території Росії у будь-якій касі, що здійснює повернення. Здати квиток може лише особисто пасажир. У виняткових випадках можливе повернення квитка по довіреності.

Покрокова інструкція

  1. Авторизуйтесь на сайті Вхід у особистий кабінет знаходиться у верхньому правому кутку екрану. …
  2. Натисніть кнопку «Особисті замовлення»
  3. Натисніть кнопку "Повернути квитки» …
  4. Поставте галочку біля прізвища пасажира, чий квиток Ви хочете повернути
  5. Натисніть кнопку «Оформити повернення»
loading
×