Чи можна повернути товар у озон?

Товари можна повернути протягом 30 днів (з підпискою Premium – протягом 60 днів), якщо: Товар належної якості, але вам не підійшов розмір, ви замовили кілька варіантів на вибір товар просто не сподобався. Товар неналежної якості – прийшла підробка, товар не працює або є видимі пошкодження.

Якщо ви нещодавно оформили замовлення і воно ще не надійшло до складання, ви можете скасувати замовлення. Або відмовтеся від товару при отриманні.

У Озона:

  • Не підлягають поверненню
  • Лікарські засоби, у тому числі для тварин.
  • Товари з індивідуально певними властивостями, наприклад, ваза з гравіюванням або вікна, виготовлені на замовлення.
  • Не підлягають поверненню
  • Продукти харчування, зоокорми.
  • Цифрові товари в електронному вигляді.

У пункт видачі

  1. В особистому кабінеті в розділі Замовлення натисніть номер замовлення.
  2. Натисніть Повернути товари та виберіть ті, які хочете повернути. Вкажіть причину та прикладіть фото. …
  3. Виберіть пункт видачі та натисніть Оформити повернення. …
  4. Коли заявку схвалять, передайте повернення до пункт видачі протягом 7 днів із моменту оформлення заявки.
loading
×