Чи потрібно підписувати додаткову угоду під час переходу на Едо?

З контрагентами, які узгоджують перехід на електронний документообіг, рекомендуємо укладати додаткову угоду до чинного договору, у якому визначити порядок здійснення електронного документообігу між сторонами. Відповідні положення також можна передбачити й у договорах.

Резюме: немає законно встановленої потреби, але за бажанням можна укласти угоду між сторонами, щоби регламентувати процес.

Необхідно укласти угоду про електронний документообіг з ПФР. Для цього потрібно: Заява на підключення цифрової звітності. Документ оформляється за типовою формою у трьох примірниках.

Обмін ними можливий лише через оператора електронного документообігу через вимоги наказу Мінфіну Росії від 10.11.2015 № 174н, який набрав чинності з 01.04.2016. До 01.04.2016 аналогічні вимоги містив наказ Мінфіну від 25.04.2011 № 50н.

loading
×