Чи потрібно прокачувати маслом гідрокомпенсатор перед встановленням?
Ця процедура вважається обов'язковою і повинна виконуватися як після заміни ЦК, так і у разі їх чищення. Прокачування гідрокомпенсаторів дозволяє видалити надлишки повітря, які потрапили до його порожнини. Це необхідно робити для безперешкодного доступу олії в ГК.Jan 3, 2016
Згідно з інструкцією, перед встановленням ЦК їх у перевернутому положенні треба прокачати маслом, натискаючи на шток доти, доки з бокового отвору перестане виходити повітря.
Найпростіший і дієвий спосіб, що допомагає в більшості випадків, добавка в олія спеціальної присадки Liqui Moly Hydro-Stossel-Additiv. Присадка промиває масляні канали, видаляє забруднення та відновлює подачу. олії у гідрокомпенсатори.
Сенс прокачування гідрокомпенсаторів в тому, щоб спустити з робочої камери плунжера моторне масло, яке дозволяє голівці компенсатора стискатися.