Чим небезпечні сайлентблоки?

Головна біда при виході з ладу сайлентблоків– різке погіршення керованості автомобіля. На кермі з'являються паразитні вібрації, а обертання машини стає не завжди передбачуваною. Автомобіль може виляти або виставляти хвіст.

Візуально можна побачити несправність деталі. Гумка не повинна відходити або роздуватися, повинна бути гладкою і без тріщин. Також не повинен бути присутнім люфт. Великий люфт може призвести до виходу з ладу підвіски, а саме посадкових місць шарніра, а в цьому випадку знадобиться заміна важеля.

Термін експлуатації цих деталей в середньому становить близько 90 000-110 000 км пробігу, за нормальних умов. При недостатній якості доріг заміну варто проводити частіше – кожні 50-65 000 км пробігу, проте і в цьому випадку все індивідуальне.

loading
×