Чим відрізняється електронний магазин від конкурсу?

Електронні магазини (Маркети, портали постачальників) – це сервіси на базі електронних торгових майданчиків для закупівель малого обсягу за спрощеною схемою.

При виборі переможця аукціону головним критерієм є ціна пропозиції. У конкурсі – кількість балів, яку набрав учасник. У запиті котирувань постачальника вибирають виходячи із ціни пропозиції. В аукціоні учасники подають заявки заздалегідь, але цінові пропозиції (вказують ціну) роблять у ході торгів.

Електронний магазин – Це сервіс або сайт, на якому замовники можуть опублікувати повідомлення на закупівлю малого обсягу, розглянути пропозиції та вибрати потрібний підрядник. У таких сервісах можна проводити процедури до 600 000 рублів.

loading
×