Чим відрізняється сімейний магніт від звичайного?

"Магніт сімейний" – таку назву отримали магазини нового формату – займатиме до 1500 кв. м торгової площі. Асортимент такого магазину включає близько 6000 товарних позицій, а звичайного гіпермаркету – понад 10 000, каже представник компанії Олег Гончаров.May 15, 2012

Формат «Сімейний» – супермаркет, відрізняється від сегмента біля будинку розширеним асортиментом, що включає непродовольчі товари, а також більшою площею: в середньому це 1 000 – 1 500 кв. метрів. На ІІ квартал 2019 року мережа «Магніт» налічувала 228 магазинів цього формату.

Відмінності магазинів «Моя ціна» від формату «у вдома» в тому, що вони не будуть розміщуватися в кроковій доступності від житла, працюватимуть з невеликим асортиментом і орієнтуватимуться на максимально низькі ціни. Концепція нової мережі передбачає радикальне скорочення витрат обслуговування і капітальні вкладення.

Рітейлер змінить позиціонування своїх суперсторів – великих магазинів у межах міста.Магніт» проведе репозиціонування свого найбільшого формату – суперсторів. Компанія вибрала для них бренд «Магніт Екстра», пише РБК з посиланням на презентацію компанії для учасників дня інвесторів.

loading
×