Чим відрізняється Стійка стабілізатора від тяги стабілізатора?

Часто стійки стабілізатора називають тягами стабілізатора або "лінками" від англійського "link". Як правило, стійка – являє собою тягу або шток завдовжки від 5 до 20 см. На обох кінцях є шарніри, що забезпечують рухоме з'єднання..

Тяги (стійки) стабілізатора призначені для зменшення кренів та розгойдування автомобіля при русі в поворотах шляхом жорсткого зв'язку важелів підвіски (у тому числі амортизаторної). стійки) зі стабілізатором поперечної стійкості автомобіля.

Стійка (лінк, потяг) стабілізатора служить для кріплення власне самого стабілізатора поперечної стійкості із центральним елементом підвіски. Це або поворотний кулак, або маточина. Стабілізатор бореться з кренами кузова при поворотах та відповідає за загальну стійкість автомобіля.

Тому в першу чергу їзда без передбаченого конструкцією підвіски стабілізатора поперечної стійкості небезпечна можливістю перекидання автомобіля та втратою керованості при русі зі значно меншою швидкістю, ніж у випадку, коли стабілізатор є та працює як треба.

loading
×