Чим відрізняється Taa від SMAA?

Субпіксельне морфологічне згладжування – Subpixel Morphological Anti-Aliasing (SMAA) У своїй основі використовується метод MLAA. Якість зображення змінюється від гри до гри у зв'язку з різною реалізацією, але в більшості випадків цей метод буває кращим, ніж FXAA або MLAA.

MSAA (Multi-Sample Anti-Aliasing) Метод заснований на вибірковому масштабуванні об'єктів у вищій роздільній здатності. Текстури при цьому не торкаються. Додає деталізацію на контурах, зменшує брижі картинки в русі. На сучасних відеокартах практично не торкається продуктивності.

Фактично, ТОВ працює як малювання картинки у більшій роздільній здатності, з подальшим зменшенням до розміру вашого екрану. Найкраще ефект від нового згладжування буде помітний, якщо ви використовуєте налаштування якості зображення вище за середні.

loading
×