Чим визначається зміст шкільної освіти учнів із розумовою відсталістю?

Результативність оволодіння базовими навчальними діями у тих, хто навчається з розумовою відсталістю (інтелектуальними порушеннями) визначається на завершальному етапі навчання (IX-XII (XIII) клас). Організація самостійно розробляє процедуру та зміст підсумкової комплексної оцінки базових навчальних дій.

Наказ Міністерства освіти та науки РФ від 19 грудня 2014 р. № 1599 “Про затвердження федерального державного освітнього стандарту освіти учнів із розумовою відсталістю (інтелектуальними порушеннями)”

(ТМНР) АООП здійснюється освітньою установою. Предметом підсумкової оцінки освоєння учнями АТЗП за варіантом 2 має бути досягнення результатів освоєння спеціальної індивідуальної програми розвитку останнього року навчання та розвитку життєвої компетенції учнів.

Найважливішим принципом у роботі з розумово відсталими дітьми є принцип практичної спрямованості навчання. На думку Л. З. Виготського, “практичний інтелект може бути точкою застосування компенсації, засобом вирівнювання інших інтелектуальних функцій” [, з.].

loading
×