19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Чим займається піар?
PR-фахівець займається налагодженням комунікацій між компанією та аудиторією. Формує її імідж у медіа, працює із громадською думкою.
Обов'язки PR–менеджера
- Розробка PR-концепції
- Розробка PR-стратегії
- Формування плану PR-активності
- Взаємодія зі ЗМІ
- Робота з контентом
- Комунікабельність
- Доброзичливість
- Стресостійкість
PR — public relations — з англійської перекладається як «зв'язки з громадськістю». PR-менеджер – спеціаліст, який відповідає за зовнішні комунікації компанії, бренду чи продукту: спілкується зі ЗМІ, стежить за тим, що говорять та пишуть клієнти та як компанія представлена у соцмережах.
PR–директор – експерт, який відповідає за зв'язок із зовнішнім світом, розробку та збереження позитивного іміджу компанії, товарних брендів чи послуг. У сучасному бізнесі немає жодної великої компанії, в штаті якої немає фахівця зі зв'язків з громадськістю, тобто «піарника».