Чим займається піар?

PR-фахівець займається налагодженням комунікацій між компанією та аудиторією. Формує її імідж у медіа, працює із громадською думкою.

Обов'язки PRменеджера

  • Розробка PR-концепції
  • Розробка PR-стратегії
  • Формування плану PR-активності
  • Взаємодія зі ЗМІ
  • Робота з контентом
  • Комунікабельність
  • Доброзичливість
  • Стресостійкість

PR — public relations — з англійської перекладається як «зв'язки з громадськістю». PR-менеджер – спеціаліст, який відповідає за зовнішні комунікації компанії, бренду чи продукту: спілкується зі ЗМІ, стежить за тим, що говорять та пишуть клієнти та як компанія представлена ​​у соцмережах.

PRдиректор – експерт, який відповідає за зв'язок із зовнішнім світом, розробку та збереження позитивного іміджу компанії, товарних брендів чи послуг. У сучасному бізнесі немає жодної великої компанії, в штаті якої немає фахівця зі зв'язків з громадськістю, тобто «піарника».

loading
×