Чого не має робити офіціант?

Існує список фраз, які в жодному разі не можна говорити гостям. Ваш офіціант зобов'язаний їх знати.До них належить:

  • Ви закінчили?
  • Без коментарів.
  • Не можна.
  • Це неможливо.
  • Я зайнятий.
  • Я не можу вам допомогти.

Надати сервіс та залишити приємне враження від закладу. А коли ви починаєте вести діалог, говорити про погоду і спілкуватися на інші абстрактні теми та іншими способами вимагати уваги за спасибі — ви не мають рацію. Це вже не входить до обов'язків офіціанта, і передбачається, що це залишають чайові.

Серед загальноприйнятих правил офіціанта наступні:

  • Напої розливають правою рукою, праворуч від гостя.
  • Страви подають та прибирають лівою рукою, ліворуч від гостя.
  • Виделки, ножі та інші столові прилади беруть за ручку, а не за робочу поверхню.
  • Келих тримається тільки за ніжку.
  • Склянки та келихи наповнюють, не піднімаючи їх.
loading
×