Чому мають навчитися діти у молодшій групі?

-володіти навичкою прямого розкочування (стовпчик); -навичка з'єднання, сплющування, защипування країв форми кінчиками пальців; – володіти навичкою раціонального поділ пластиліну; – володіти навичкою акуратної роботи з пластиліном.21 Jun 2018

  • Формування елементарних математичних уявлень.
  • Може утворити групу із однорідних предметів.
  • Розрізняє один і багато предметів.
  • Розрізняє великі та маленькі предмети, називає їх розмір.
  • Впізнає кулю та куб.
  • Розрізняє та називає предмети найближчого оточення.
  • Називає імена членів своєї сім'ї та вихователів.

Предмети меблів, одягу, посуду, деякі фрукти, транспорт найближчого оточення. Розрізняти та називати частини тіла тварини та людини. Вміти сприймати невеликі забавки, казки, оповідання без наочного супроводу. Повзати, підлазити під натягнуту мотузку, перелизати через колоду, що лежить на підлозі.

Обладнання та матеріали, які повинні бути у куточку: Стелаж для книг, стіл та два стільчики, м'який диван, ширма, що відокремлює куточок від зон рухомих ігор; Книжки за програмою, улюблені книжки дітей, книжки-малюки, книжки-іграшки; Альбоми для розгляду: “Професії”, “Пори року”, “Дитячий сад" і т.д.

loading
×