Чому нагрівається гальмівна колодка?
Принцип роботи – на колодки діє супорт, який своїм поршнем підтискає їх. В свою чергу колодки затискають диск. Енергія руху переходить у теплову, і автомобіль сповільнюється до повної зупинки (залежно від сили стиснення). При цьому виділяється багато тепла, тому колодки та диски гріються.Oct 16, 2020
Під впливом гранично високих температурних навантажень змінюється структура робочих поверхонь колодок та дисків, що може звести ефект гальмування до мінімуму. Найнебезпечніше, що в цьому випадку при спрацьовуванні притискних механізмів розпечені матеріали просто прослизатимуть.
У таких випадках диски підлягають заміні. Великий вплив як на знос, так і перегрів гальмівних дисків надає агресивний стиль водіння. Для того, щоб продовжити життя дискам, потрібно змінити стиль більш спокійним, або замінити диски на перфоровані або вентильовані.
При нагріванні матеріал змінює колір. Гальмівний диск, Нагрітий до критичної температури, стає яскраво-жовтогарячим, а після охолодження він стає фіолетовим. Якщо візуальний огляд показує зміну кольору гальмівного дискаВи повинні негайно звернутися до діагностичної служби.