Чому не можна викручувати кермо до упору?

Коли кермо докручується до крайнього положення, на гідроциліндр, необхідний для обертання керма без зусиль, створюється найсильніший тиск. І коли водій у такому положенні утримує кермо тривалий час, він цей тиск також подає без перепочинку. Це прискорює знос цілих та нових деталей у системі.13 May 2020

Щоб водій міг крутити кермо практично без зусилля, у системі створюється тиск. У крайніх положеннях керма тиск на поршень, необхідне повороту коліс, досягає позначки в 100 атмосфер. Колеса далі обернутися не можуть, а шофер, утримуючи «бублик», продовжує нагнітати тиск.

Саме цей клапан не дає системі перевантажуватись. І все-таки, незважаючи на те, що в ГУР є запобіжник, не потрібно його часто перевантажувати, підвищуючи тиск у системі. Якщо крутіть кермо до упору, не тримайте його в такому положенні більше, ніж кілька секунд. Будь-який запобіжник може вийти з ладу.

Фахівці не рекомендують обертати кермо сучасних авто, коли мотор вимкнений, оскільки це сприяє прискореному зносу шестерень. При цьому надалі може бути потрібний серйозний ремонт, при якому можлива заміна рейки, системи гідро/електроприводу.

loading
×