Чому не можу відкрити Держпослуги?

Причини проблем із входом у профіль на Держпослугах різні: програмні помилки, технологічні роботи на порталі, втрата пароля або неуважність користувача під час заповнення форми активації.

В разі, якщо доступ заблокований більший час, можна зателефонувати до служби підтримки та запитати, як довго триватимуть роботи. Телефон Гарячої лінії 8-800-100-7010 для будь-яких телефонів та 115 – для стільникових.

Якщо ви зареєструвалися на держпослуг і підтвердили обліковий запис, зайти на сайт можна за паролем або кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Пароль ви вибираєте самі на стадії реєстрації, тому потрібно запам'ятати вибрану комбінацію букв та цифр. КЕП можна отримати через будь-який центр, що засвідчує.

За даними Мінцифри, новий портал держпослуг, який зараз працює у тестовому режимі лише через браузер, стане основним у травні 2021 р., при цьому стару версію порталу передбачається повністю відключити у III кварталі 2021 р.

loading
×