Чому немає зв'язку із сервером Старлайн?

Це може бути пов'язано з проблемами на сервері або збоями в мережі. Перевірте підключення до мережі на Вашому мобільному пристрої." додаток у смартфоні було видалено та встановлено заново – проблема не зникла, пише те саме (мобільний інтернет Ростелеком працює коректно, домашній Wi-Fi працює коректно).

Якщо можливо, то як?Забула логін та пароль на вхід у програму StarLine.

  1. Перейдіть за посиланням вище для реєстрації нового облікового запису;
  2. Увійдіть до облікового запису та натисніть кнопку "Додати пристрій";
  3. Надішліть на номер системи СМС-команду 00581 для отримання пін-коду;
  4. Завершіть додавання пристрою за допомогою отриманого пін-коду.

Відновлення доступу до облікового запису StarLine без логіна/паролю Якщо Ви втратили доступ до облікового запису (забули пароль/логін/пошту), але знаєте ПММ-пароль та код екстреного зняття з охорони – можете відновити його за допомогою СМС-команди 00581 номер сигналізації з М1.

loading
×