Чому помер Кодак?

У 2001 р. частка Kodak на ринку фотохімікатів становила 80%, понад 70% доходу забезпечували продаж плівки. А ще через десять років ринок плівки просто «помер», і 2012 р. компанія збанкрутувала.

Кодак в цілому вважається більш контрастним у порівнянні з Фуджі. Але ці нюанси стосуються, скоріше, темніших сцен, де світла менше. При хорошому сонячному світлі, на яке і розрахована світлочутливість 200, ви отримаєте хороші насичені за кольором фотографії.

Плівка дорожчає не тільки в Росії через падаючий рубль. Плівка насамперед дорожчаєтому що виробники підвищують ціни. Дефіцит – плівку купують за будь-яку ціну. За це літо Kodak Gold подорожчав із 500 до 750 рублів.

loading
×