Чому скаче рівень антифризу в розширювальному бачку?

Якщо вихлопні гази або олія починають змішуватися з рідиною, що охолоджує, її обсяг збільшується, тому вона різко піднімається в бачку. Якщо на кришці маслозаливної горловини ви бачите білі потіки або піну, це означає, що прокладку потрібно замінити.

Однією з найпоширеніших причин є повітряна пробка в системі охолодження. Вона і призводить до підвищення тиску та видавлювання антифризу. До речі, через це можуть не працювати «піч» чи термостат. Причина серйозніша – пошкодження прокладки головки блоку циліндрів.

Об `єм антифризу може зменшуватися через випаровування води при роботі. Це може статися через тріщини в кришці або корпусі розширювального бачка. Якщо рідина, що охолоджує, випаровується, необхідно доливати в систему дистильовану воду. А також полагодити кришку або бачок, якщо на них виявлені тріщини.

Найоптимальніший спосіб контролювати об'єм теплоносія в системі – візуально, за допомогою розширювального бачка. Нормальним вважається рівень, коли охолодна рідина знаходиться між мітками min і max, нанесеними на стінку розширювального бачка.

loading
×