Чому важливим є NPS?

Індекс споживчої лояльності, або Net Promoter Score (NPS) – це показник, який дає можливість дізнатися, який відсоток клієнтів готовий рекомендувати послуги/компанію. Важливо: оцінка актуальна тільки на поточний момент, тому опитування варто проводити регулярно, відстежуючи динаміку.Aug 12, 2022

NPS (Net Promoter Score) — це індекс споживчої лояльності, який допомагає компанії визначити ставлення клієнтів до продукту та готовність цей продукт рекомендувати друзям та знайомим. Рівень NPS має показувати, наскільки добре працює утримання покупців.

NPS або індекс споживчої лояльності показує, наскільки клієнти задоволені послугами компанії. Чим індекс вищий, тим більше повторних покупок та звернень за рекомендаціями. Якщо показник опустився нижче за нуль, то справи погані. Від таких компаній клієнти йдуть, а також пишуть негативні відгуки.

Наприклад, у тих, хто вимірює NPS, продажу зростають на 10,3% на рік, у тих, хто впливає на сам показник NPS продажу зростають на 12,6%, а у тих, хто справді пов'язує показник NPS з монетизацією та приймає рішення щодо підвищення продажів на підставі показників NPS, приріст складає 18,6%.

loading
×