Де дізнатися про причину відключення світла?

У МОЕСК дані про терміни та причини відключення електропостачання можна отримати кількома способами. – зателефонувати до компанії на телефон так званої «Світлої лінії» 8 (800) 700-40-70.

Це може свідчити про аварію, наприклад, порушення в роботі підстанції або обрив високовольтних проводів. У такому разі необхідно звернутися до регіональної мережі за телефоном 8-800-220-0-220. Планове відключення електрики (в окремому МКД, у кварталі, районі чи населеному пункті).

Порядок відновлення електропостачання Якщо громадянину Відключили світло у зв'язку з боргами з комунальних платежів, то 2021 року можна виправити ситуацію. Достатньо звернутися до керуючої компанії та дізнатися про порядок відновлення подачі електроенергії.

loading
×