Для чого потрібно підвищувати ER?

Постачальник ER Потрібен, щоб зрозуміти, який контент більше подобається аудиторії. Вважають показники залучення кількох публікацій і порівнюють між собою, щоб зрозуміти, яка з них спрацювала краще. Без порівняння метрик кількох постів показник безглуздий.

Від 1% до 3,5% – середній показник Від 3,5% до 6% – високий показник Понад 6% – дуже високий показник

Ця формула допомагає аналізувати рівень активності серед користувачів Інстаграма*, які бачать ваші публікації у своїй стрічці. Цей показник демонструє фактичну якість контенту, тому що показує, наскільки активно зреагували на контент саме користувачі, які бачили.

Коефіцієнт залучення (ER) Коефіцієнт залучення (engagement rate) – це коефіцієнт, який показує, скільки користувачів активно взаємодіють з контентом в соцмережах: ставлять лайки, коментують, репостять або зберігають публікації.

loading
×