Хто має бути у відділі маркетингу?
У невеликих організаціях досить продуктивний відділ маркетингу може складатися лише з трьох співробітників. Це керівник, аналітик та менеджер з реклами та просування. Частина функцій вони здатні виконувати власними силами, а вирішення інших завдань передавати на аутсорс.
Маркетолог (Від англ. marketing – продаж, торгівля на ринку.) – Фахівець з вивчення ринку, потреб та переваг споживачів. У більш широкому значенні маркетолог – це будь-який спеціаліст, який працює в галузі маркетингу.
Комплексний відділ маркетингу, як правило, складається з трьох-семи осіб залежно від типу бізнесу та ринку, на якому працює компанія.
Маркетолог стає незамінним співробітником практично у будь-якій компанії. Маркетолог – це фахівець, який аналізує цільову аудиторію, ринок товарів та послуг, конкурентів, на основі цього розробляє стратегію розвитку продукту для підвищення його впізнаваності та привабливості.