Хто не залишає чайових?

США – мабуть, єдина країна, де чайові обов'язки клієнтів. У ресторанах їх розмір прописується в чеку та додається до загальної суми. Менше ніж 10% тут ніхто не залишає. Нормальним вважається 15–20%.

Залишати чайові – Дуже шкідлива практика. Крім очевидних непотрібних витрат, вони ще стимулюють урізати зарплату обслуговуючого персоналу, роблячи їх менш захищеними та залежнішими від клієнтів. Ризик має нести власник бізнесу, а не працівник.

Росіяни все рідше носять із собою готівку. Іноді це єдина причина, через яку відвідувачі не залишають чайові персоналу. Нові технології у сфері оплати вирішують цю проблему. Крім того, з електронними чайовими закладам зручніше збирати їх «у спільний котел» або розподіляти за індивідуальними рахунками працівників.

Не залишати чайові можна тільки у виняткових випадках, таких як хамство, недбалість та неуважність.

loading
×