Хто відкрив маркетинг?

1917 рік. Ральф Батлер [Ralph Butler] вперше сформулював та запропонував громадськості концепцію маркетингу. 1910 – 1915 роки можна вважати періодом формулювання функцій маркетингу в роботах з наукового менеджменту: Taylor (1911), Gilbreth (1911), Arch Shaw's (1912). 1921 рік.

Родоначальник сучасного маркетингу професор Філіп Котлер за свої 89 років зробив неймовірне: він не просто створив нову науку. Він створив науку, яка стала основою сучасного бізнесу – це маркетинг.

Philip Kotler; рід. 27 травня 1931 року, Чикаго, США) – американський економіст і маркетолог. Професор міжнародного маркетингу Келлоггской школи менеджменту…Котлер, Філіп

Філіп Котлер
дата народження27 травня 1931 (91 рік)
Місце народженняЧикаго, США
Країна
Наукова сферамаркетинг, економіка

Батьківщиною маркетингу вважають Японію, де 1960 року відкрили перший магазин широкого попиту. Власник відвідував інші магазини та продавців, стежив за тим, які продукти довго не продаються і не закуповував їх у свій магазин. В результаті, у нього продавалися лише ті товари, які були потрібні покупцям.

loading
×