Хто зводив Байкало Амурську магістраль?

вийшла Постанова "Про будівництво Байкало-Амурської залізничної магістралі", після чого розгорнулися будівельні роботи на БАМі: всього потрібно було побудувати 4200 км. У квітні 1974р. був створений "Всесоюзний ударний комсомольський загін імені XVII з'їзду ВЛКСМ" – Перший з таких загонів на цьому будівництві.

На XVII з'їзді ВЛКСМ (квітень 1974 року) також ухвалюється рішення про створення штабу будівництва БАМу. Керівником штабу стає секретар ЦК ВЛКСМ Дмитро Філіппов. У 1977 році була здана у постійну експлуатацію лінія Бам — Тинда, а 1979 року — лінія Тинда — Беркакіт.

«Російські залізниці» укладуть з Міноборони РФ контракт на роботи з будівництва другої гілки Байкало-Амурської магістралі (БАМ-2) на перегоні Улак – Лютий в Амурській області. Вартість робіт оцінюється в 25-3 млрд руб. на 2021-2023 роки.

32 411 осіб Від роз'їзду БАМ у тайгу погнали етап за етапом. До 1 травня 1933 року на будівництві Бама працювало 32 411 осіб (з них 31 415 з/к). Жити товаришам, відповідальним за «об'єкт особливої ​​ваги», відразу стало краще, жити стало веселіше.

loading
×