Коли потрібно міняти кришку трамблера?

Несправності трамблерів

  • автомобіль періодично смикається під час руху;
  • нестабільна робота двигуна на холостому ходу;
  • двигун зовсім не заводиться;
  • чути стукіт пальців поршнів у процесі набору швидкості;
  • знизилася динаміка набору швидкості;
  • збільшилася витрата палива.

Виміряти потрібно опір на контакті 7 і контакті на самій котушці (перебуває під кришкою трамблера). Опір має бути близько 10 кОм. Якщо опір первинної чи вторинної обмотки не збігається, то котушка запалювання підлягає заміні (ціна в неї приблизно 1500-2000р, арт.

Кришка трамблера, – функціональна частина трамблера (розподільника) що відповідає за передачу високовольтного струму з котушки запалення, через бігунок, на високовольтний провід, і далі свічку запалювання. Кришка трамблера є частиною застарілої конструкції та не встановлюється на сучасних автомобілях.

loading
×