Коли застосовується демпінг?

Демпінг (від англ. dumping – скидання) – продаж товарів та послуг за штучно заниженими цінами. Демпінгові ціни істотно нижчі за ринкові ціни, а іноді навіть нижчі, ніж собівартість товару чи послуги. Демпінг проводиться з різними цілями: проникнення чи зміцнення новому ринку, витіснення конкурентів.

демпінг – це погано всім учасників ринку. Від цього добре лише покупцям, та й то у короткостроковій перспективі. При грі в довгу клієнт теж програє через зниження якості послуг. Або коли гравець, який захопив ринок, починає піднімати ціни.

Демпінгувати – Це означає продавати свої товари або послуги за заниженими цінами, меншими, ніж у середньому по ринку. Деякі скидають ціну навіть нижче за собівартість продукту, що випускається. Простий приклад демпінгу: по Санкт-Петербургу кава «з собою» в середньому коштує в районі 160 рублів (середня стаканчик)

Демпінг — це метод продажу товарів та послуг на зовнішньому чи внутрішньому ринку за штучно заниженою вартістю. Залежно від цілей і можливостей компанії ціна реалізованого продукту може бути навіть нижчою за його собівартість.

loading
×