Кому потрібні послуги кол центру?

Call-Центри, як вважають експерти, актуальні для підприємств усіх галузей економіки, проте найчастіше їх розгортають розподілені роздрібні мережі, оператори зв'язку, страхові, інвестиційні компанії, банки, що працюють з роздрібними клієнтами, великі туристичні фірми, а також служби підтримки та відділу продажів. ..Jan 30, 2004

Інформування громадськості та знайомство покупців з продукцією/послугами; Підвищення лояльності покупців та впізнаваності бренду; Формування та актуалізація бази постійних клієнтів; Проведення телефонних опитувань задля забезпечення зворотний зв'язок із клієнтами.

Як знайти замовлення для колцентру?

  1. Якщо коротко, то майже всім компаніям потрібно приймати дзвінки або, навпаки, дзвонити. …
  2. Пройдемося основними каналами залучення клієнтів. …
  3. Сайт, контекстна реклама в Яндекс Директ та Google Adwords, реклама в соціальних мережах (Facebook, VK, LinkedIn), e-mail розсилки.

Функції колцентру

  • Миттєво обробляти потік дзвінків від клієнтів
  • Здійснювати холодні дзвінки
  • Рекламувати послуги компанії: інформування покупців про новинки та свіжі знижки
  • Проводити маркетингові дослідження
  • Консультувати та надавати техпідтримку клієнтам

Jul 21, 2021

loading
×