19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Кому потрібні послуги кол центру?
Call-Центри, як вважають експерти, актуальні для підприємств усіх галузей економіки, проте найчастіше їх розгортають розподілені роздрібні мережі, оператори зв'язку, страхові, інвестиційні компанії, банки, що працюють з роздрібними клієнтами, великі туристичні фірми, а також служби підтримки та відділу продажів. ..Jan 30, 2004
Інформування громадськості та знайомство покупців з продукцією/послугами; Підвищення лояльності покупців та впізнаваності бренду; Формування та актуалізація бази постійних клієнтів; Проведення телефонних опитувань задля забезпечення зворотний зв'язок із клієнтами.
Як знайти замовлення для кол–центру?
- Якщо коротко, то майже всім компаніям потрібно приймати дзвінки або, навпаки, дзвонити. …
- Пройдемося основними каналами залучення клієнтів. …
- Сайт, контекстна реклама в Яндекс Директ та Google Adwords, реклама в соціальних мережах (Facebook, VK, LinkedIn), e-mail розсилки.
Функції кол–центру
- Миттєво обробляти потік дзвінків від клієнтів
- Здійснювати холодні дзвінки
- Рекламувати послуги компанії: інформування покупців про новинки та свіжі знижки
- Проводити маркетингові дослідження
- Консультувати та надавати техпідтримку клієнтам
Jul 21, 2021