Куди надходить електронний квиток?

Електронний квиток або лист-підтвердження реєстрації (на безкоштовні події не завжди надсилається квиток) завжди приходить на електронну пошту одразу після оплати (або реєстрації). Якщо електронний квиток не прийшов на пошту або якщо його випадково видалили, отримати квиток можна в особистому кабінеті на сайті.

На сайті зайдіть у розділ "Мої бронювання" або натисніть кнопку "У мене є бронь" в мобільному додатку. Введіть прізвище пасажира латинськими літерами, наприклад, IVANOV, та номер квитка, замовлення чи броні – всі ці дані є в маршрутній квитанції, яку ви отримали на свій email після замовлення на сайті.

Що робити, якщо квиток не прийшов на пошту Причини, з яких Ви могли не отримати маршрутну квитанцію: лист помилково потрапив не у «Вхідні», а в «Спам»; поштовий ящик переповнений; при оформленні замовлення була вказана неправильна пошта (з друкарською помилкою, або просто стара адреса, яка Ви вже не використовуєте);

Перевірити авіаквиток можна через особистий кабінет авіакомпанії. Для цього вам потрібно перейти на офіційний сайт авіакомпанії та знайти посилання на вхід до особистого кабінету. Для входу в особистий кабінет потрібен номер (код) бронювання авіакомпанії (Booking Ref Airline) та прізвище пасажира на латиниці (як зазначено в квитку).

loading
×