Куди нарікати на салон зв'язку?

Федеральний державний нагляд у сфері захисту прав споживачів здійснює Федеральна служба з нагляду у сфері захисту прав споживачів та благополуччя людини (Росспоживнагляд).

Куди скаржитися на погану якість зв'язку та інтернету Необхідно надсилати офіційне звернення на адресу Комітету телекомунікацій (МЦРІАП) або територіальної інспекції зв'язку міністерства відповідної галузі за допомогою порталу електронного уряду, системи подання звернень Е-Оtinish або у паперовому вигляді.

Скаргу на неякісне надання послуг можна подати (при відмові або ігноруванні претензії заявником) до Росспоживнагляду, прокуратури, управління виконавчої влади, Держсанепіднагляду, Держстандарту, Антимонопольної служби тощо.

Способи подання скарги чи направлення претензії Зателефонувати на гарячу лінію МТС 8(800) 250-05-05. Написати через онлайн-форму зворотного зв'язку. Сформувати письмову претензію, заповнити та віддати співробітникам у найближчому салоні.

loading
×