Куди нарікати на відсутність холодної води?

звернутися до керуючої компанії або ТСЖ з письмовою заявою або зателефонувати туди по телефону; зателефонувати до аварійно-диспетчерської служби.

8 годин – Допустима тривалість перерви подачі холодної води: 8 годин (сумарно) протягом 1 місяця; 4 години одноразово, при аварії у централізованих мережах холодного водопостачання відповідно до вимог РФ про технічне регулювання (СНіП 2.04.02-84).

Якщо керуюча компанія не попереджає про відключення комунальних послуг заздалегідь, мешканцям необхідно звернутися за роз'ясненнями до керуючої організації. Якщо відповідь організації не влаштовує та проблема з відключенням від комунальних послуг не усувається, необхідно скаржитися до органів Держжитлонагляду за м. Київ.

loading
×