Куди звернутися, якщо посилка довго не приходить?

Що робити, якщо поштове відправлення затримується чи втрачено? Звернення за якістю надання послуг у відділенні поштового зв'язку можна оформити на сторінці https://www.pochta.ru/claim, залишити в мобільному додатку або оформити безпосередньо у відділенні «Пошти Росії».

Навіть якщо ваша посилка на якомусь етапі застрягла, треба відзначити: "Відправлення не отримано", інакше вашу посилку ніхто не шукатиме. Заповнюємо один екземпляр, беремо із собою роздруківку інвойсу, обов'язково паспорт і до поштового відділення. Там маємо заповнити відривний талон і віддати його вам.

Перевірте статус листа або посилки за трек-номером. Якщо інформації щодо статусу відправлення ні, або статус тривалий час не оновлювався, ваш лист або посилка не доставлено, а термін пересилання минув, ви можете ініціювати розшук відправлення.

У посилок є трек-коди, якими можна визначити місцезнаходження. Вони зазвичай є в особистому кабінеті в картці замовлення. Якщо посилку відправила приватну особу, вимагайте потрібні цифри в нього. За трек-кодом можна дізнатися шлях вантажу та побачити, де він застряг.

loading
×