Куди звертатися, якщо не кладуть до лікарні?

Потрібно дзвонити на телефон претензій щодо роботи Швидкої допомоги або на Гарячу лінію Комітету з охорони здоров'я, назвавши номер машини та прізвище лікаря. «Гаряча лінія» Росздравнагляду щодо дотримання прав громадян у сфері охорони здоров'я: 8 800 550 99 03.

Пам'ятайте, що в разі потреби ви завжди можете самостійно звернутися до приймального спокою. Тут вам нададуть кваліфіковану медичну допомогу, зроблять огляд, дадуть рекомендації, напишуть направлення до фахівця.

Планова госпіталізація здійснюється у строки, встановлені територіальною програмою державних гарантій надання медичної допомоги, але не більше ніж через 30 років. днів з моменту видачі лікарем направлення на госпіталізацію (за винятком високотехнологічної медичної допомоги, при наданні якої терміни можуть бути …

Порядок дій заявника: Звертається до лікаря Установи охорони здоров'я. Надає необхідні документи. Після проведення огляду лікарем Установи охорони здоров'я отримує бланк електронного напрямки на госпіталізацію.

loading
×