На чому зроблено Terraria?

Як воно працює? Гра написана на мовою C# (. NET 4.0) з використанням фреймворку XNA, Про який я досить багато писав на хабр, наприклад тут, тут і тут.

Terraria
ПлатформиWindows Phone, Android, PlayStation Vita, PlayStation 3, Microsoft Windows, Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, iOS, Wii U, PlayStation 4, MacOS, Linux, Nintendo 3DS, Nintendo Switch, PlayStation 5 та Gameband
ДвигунMicrosoft XNA
Режим гриодиночна гра

Вся гра будується навколо човникової механіки: збігати під землю, щоб добути нові матеріали, створити щось нове, щоб знову збігати під землю. Жодної фінальної мети немає — є лише процес, який захоплює дослідження світу та власних можливостей.

Системні вимоги

  • ОС: Windows XP, Vista, 7
  • Процесор: із тактовою частотою 1,6 ГГц
  • Оперативна пам'ять: 512 МБ
  • Жорсткий диск: 200 МБ вільного місця
  • Відеокарта: зі 128 МБ відеопам'яті та підтримкою шейдерів 1.1.
  • DirectX®: 9.0c або новіший

Sep 28, 2022

loading
×