Навіщо бізнес використовує метрики?

Бізнес-метрики – показники, за допомогою яких вимірюють ефективність розвитку бізнесу на кожному етапі, розраховують показники витрати та прибутку. Щоб отримати точний результат, усі дані поділяють на періоди для простеження динаміки.

Метрика допомагає зрозуміти, чи бачать вони цінність товару. Якщо показник стагнує або знижується, проблема може бути як у продукті, так і в комунікаціях, і маркетологам важливо дивитися на показник до і після кампанії зі стимулювання підписки.

ОСНОВНІ БІЗНЕСМЕТРИКИ

  • CAC (customer acquisition cost) – це вартість залучення одного споживача.
  • LTV (lifetime value) — вартість споживача протягом усього життя як споживача продуктів чи послуг компанії.
  • ARPU (average revenue per user) – середній щомісячний прибуток з одного споживача.

Метрики аналізу продажів – Показники, які необхідно відстежувати та враховувати для контролю роботи продавців, маркетингових інструментів та всіх етапів конверсійної вирви.

loading
×