Навіщо потрібно словотвори?
Словоутворення (дериватологія) – розділ мовознавства, що вивчає словотворчі відносини в мові. Будучи наукою про створення нових назв як мотивованих однослівних знаків мови, словотвір може розглядатися як частина ономасіології.
У завдання вивчення розділу «Словоутворення» в основній школі входять: а) закріплення та вдосконалення вміння учнів усвідомлено членувати за складом слова різних частин мови (іменники, прикметники, дієслова, прислівники) з різним значенням словотвірних морфем; б) формування на цій основі.
Словоутворення — освіта на основі однокорінних слів або на основі словосполучень нових слів, похідних та складних, що здійснюється за наявними в мові словотворчими моделями та схемами за допомогою тих чи інших формальних засобів засобами афіксації, словоскладання, конверсії, абревіації та іншими.
Вивчення словотвору в системі російської має велике значення для дитини, тому що допомагає проникнути в сутність морфологічної структури слова, усвідомити смислові зв'язки між спорідненими словами, а це призводить до уточнення семантики слів і дозволяє учневі правильно і точно вживати їх у мові.