Навіщо проводиться бенчмаркінг?
Бенчмаркінг дозволяє докладно вивчити особливості конкурентів, дізнатися, як вони досягли своїх результатів, як налагоджена робота всередині чужих компаній тощо. Також ця процедура включає порівняння продуктивності діючого бізнесу з аналогами.03-Mar-2021
Бенчмаркінг (Еталонне оцінювання, англ. benchmarking) – Порівняльний аналіз на основі еталонних показників як процес визначення, розуміння та адаптації наявних прикладів ефективного функціонування підприємства з метою покращення власної роботи.
Бенчмаркінг (Від англ. benchmark «орієнтир, зразок») — аналіз успішного досвіду інших підприємств з метою оптимізації роботи своєї. Простіше кажучи, це вивчення досвіду конкурентів чи найуспішніших на ринку компаній.
Бенчмаркінг – це процес вивчення основних конкурентів з метою збору інформації для ухвалення бізнес-рішень. Такий аналіз необхідний для оцінки ринку, на який вийшла або хоче вийти компанія, і для розуміння того, які рішення та найкращі практики пропонують користувачам її конкуренти.