Що буде, якщо не ремонтувати підвіску?
Якщо не проводити роботи з обслуговування підвіски вчасно, то витрати на ремонт надалі зростуть у рази. Порваний пильовик загрожує виходом з ладу амортизатора. Ціна пильовика та роботи з його заміни незрівнянно нижче.
Відхилення автомобіля вліво або вправо – мабуть, найпоширеніша ознака проблем з підвіскою….Автомобіль веде в одну сторону під час руху
- нерівномірний тиск у шинах;
- нерівномірне знос шин;
- погане вирівнювання;
- дефекти в поперечній рульовій тязі або рульовій рейці;
- залипання супорта гальма.
Feb 7, 2018
По-хорошому варто заїжджати на діагностику підвіски кожні 20 000 км пробігу. Якщо в її процесі з'ясовується, що амортизатор має 80% вихідної працездатності, можна ні про що не перейматися. Якщо ж ресурс вичерпаний, скажімо, відсотків на 50-60 — треба починати думати про заміну амортизатора.
Низькопрофільна гума вбиває підвіску Безпосередньо з дорогою завжди контактують лише шини. І саме вони першими приймають він усі деформації, саме вони спочатку амортизують удари. Підвіска дістаються лише залишки.