Що буде, якщо вивернути кермо до кінця?

Загалом, щоб не перевантажувати систему та уникнути проблем із ГУРом, краще трохи відвернути кермо у протилежний бік. Так ви запобігете і розриву патрубків, і зриву хомутів, і зносу насоса гідропідсилювача.Oct 13, 2020

Головне, щоб рухи ваші були не східчасті та уривчасті, а плавні та безперервні. Заодно обов'язково порахуйте, скільки повних оборотів керма вам потрібно зробити від "лівого максимуму" до "правого". Як правило повний поворот коліс це 3 повні обороти керма.

Підсумок. При заглушеному моторі не станеться поломки ГУРу, але все ж таки не варто здійснювати рухи кермом на місці без потреби. Це негативно вплине систему посилення. Однак і на машинах без підсилювача такі рухи робити не варто, так як підвищується вплив на підвіску.

Принцип дії електропідсилювача керма: Електропідсилювач встановлюється на кермовий вал автомобіля, частини якого з'єднані між собою торсіонним валом, з встановленим датчиком величини моменту, що крутить. При обертанні керма відбувається скручування торсійного валу, яке реєструється датчиком моменту.

loading
×