Що має бути у бренд буку?
У брендбуку мають бути розкриті такі питання, як: місія, філософія, цінності та принципи компанії, цільовий ринок та аудиторія, ключові канали та способи комунікації з клієнтами, ідентифікатори торгової марки.Nov 18, 2014
Брендбук у класичному розумінні — це об'ємний документ, до якого входять: інформація про філософію бренду, його історія, місія та позиціонування; назва бренду з варіаціями, слоган, посібник із внутрішніх та зовнішніх комунікацій, tone of voice; колекція елементів корпоративного стилю та правила їх застосування.
Брендбук – Це книга, в якій прописана історія бренду, її платформа, бачення, аудиторія, фірмовий стиль і правила його використання на різних носіях, наприклад, необхідне розташування логотипу при створенні упаковки продукту.
brand book) – офіційний документ компанії, в якому описується концепція бренду, атрибути бренду, цільова аудиторія, позиціонування компанії та інші дані, якими керується відділ маркетингу та керівники бізнесу для побудови комунікації зі споживачами та розвитку компанії загалом.