Що має надати аеропорт за затримки рейсу?

При затримці рейсу понад 4 години перевізник зобов'язаний забезпечити всіх гарячим харчуванням. Харчування авіакомпанія повинна надавати кожні шість годин на денний час і кожні вісім на ніч. Як правило, пасажирам видають талони на харчування до одного з ресторанів чи кафе аеропорту; 4.

Обслуговування пасажирів при затримці рейсу у Росії Якщо рейс затримано більше ніж на 2 години, авіакомпанія має надати безкоштовні напої, два телефонні дзвінки або два повідомлення електронною поштою. Якщо подорожуєте з дітьми віком до семи років, вам також зобов'язані запропонувати кімнату матері та дитини.

При затримці рейсу пасажир має право відмовитися від польоту, вимагати відшкодування збитків та компенсації моральної шкоди, стягнути штраф із перевізника та безкоштовно отримати послуги зі зберігання багажу, забезпечення прохолодними напоями, гарячим харчуванням тощо.

Що зобов'язана надати авіакомпанія: 1. Незалежно від того, скільки рейсів затримано всім пасажирам з маленькими дітьми (до 7 років) повинна бути надана кімната матері та дитини; 2. При затримці рейсу на 2 години і більше пасажир має право на два телефонні дзвінки або повідомлення електронною поштою.

loading
×