Що мало вивчено у дітей із розумовою відсталістю?

Діти з розумовою відсталістю менше, ніж їх нормальні однолітки, відчувають потребу у пізнанні. Вони всіх етапах процесу пізнання мають місце елементи недоразвития. Внаслідок чого ці діти отримують неповні, а часом спотворені уявлення про навколишнє.

У розумово відсталих дітей предметна діяльність не формується. Деякі з них не виявляють інтересу до предметів, у тому числі і до іграшок. Вони взагалі не беруть іграшки до рук, не маніпулюють із ними. Вони не мають орієнтування як типу «Що з цим можна робити?», а й «Що це?».

Діти з легкою ступенем розумової відсталості здатні до засвоєння спеціальних програм, заснованих на конкретно-наочному навчанні, яке проводиться у повільному темпі, а також здатність до оволодіння нескладними трудовими навичками.

Специфіка порушень стану психічного здоров'я у розумово відсталих дітей характеризується насамперед тотальним недорозвиненням вищих коркових функцій, інертністю психічних процесів, тотальним недорозвиненням пізнавальної діяльності при вираженому стійкому дефіциті абстрактного мислення, процесів …

loading
×