Що належить до обов'язків технічної підтримки?

Обов'язки спеціаліста технічної підтримки Вирішувати технічні проблеми. Діагностувати неполадки та знаходити способи їх усунення. Усунути несправності, що заважають клієнту отримувати доступ до послуг, що оплачуються ним. Встановлювати та налаштовувати програмне забезпечення для окремих клієнтів та цілих корпорацій. Dec 15, 2021

Техпідтримку можна поділити на 3 напрямки: підтримка інфраструктури; підтримка користувачів; супровід продуктів.

Вміння поєднувати свої інтереси та чужі: клієнтів, компанії, колег тощо. Займатися тим, що подобається, у чому готовий розбиратися та вчитися, навіть після роботи. Щире бажання допомагати та піклуватися про клієнтів, виявляти чуйність до їхніх питань та проблем. Довести до кінця взяту справу, дотримати слова.

Основні обов'язки спеціаліста технічної підтримки (helpdesk) – консультації користувачів з питань інформаційних технологій, вирішення проблем користувачів, пов'язаних з експлуатацією офісної техніки, а також початкове адміністрування мережі.

loading
×