Що означає CTR?

CTR – це співвідношення, яке вказує, як часто користувачі натискають на ваше оголошення або безкоштовно розміщену інформацію про товар після перегляду. За значенням CTR можна судити, наскільки ефективними є ваші ключові слова, оголошення та безкоштовно розміщена інформація про товар.

CTR у контекстній рекламі. Контекстна реклама у пошуку має найбільший високий CTR. Нормальним коефіцієнтом клікабельності в Яндекс. Директ та Google Ads вважається 7-11%, вище – вже дуже добрий показник, показник нижче 6% – сигналізує, що варто відредагувати рекламне оголошення.

CTR в 0.65-0.8% – гарний показник для таргетованої реклами ВК. CTR у 0.4-0.55% – середній показник. CTR контексту має бути в межах 2-4%.

Високий CTR означає, Що оголошення націлене на потрібних людей і досить привабливо, щоб великий відсоток аудиторії захотіли клікнути на оголошення. У свою чергу, низький коефіцієнт може натякати на те, що реклама, що розміщується, не підходить для обраної цільової аудиторії.

loading
×