Що потрібно, щоб викупити землю в адміністрації?

Щоб розпочати процедуру викупу ділянки, необхідно звернутися до місцевої адміністрації. У заяві необхідно вказати ПІБ, паспортні дані, СНІЛЗ, а також кадастровий номер ділянки. Терміни розгляду заяви можуть змінюватись в залежності від регіону, але в середньому становлять від 20 до 50 днів.

Придбати земельний ділянку у держави під будівництво будинку (ІЖС) чи бізнес можна лише через торги (аукціон). Найпростіший спосіб – це відстежувати інформацію про нові аукціони на сайті районної Адміністрації, у публікаціях місцевих ЗМІ (газети, журнали тощо), а також на сайті torgi.gov.ru.

Подати заяву та пакет додаткових документів

  1. особисті дані та контакти заявника;
  2. кадастровий номер земельної ділянки;
  3. призначення території (наприклад, сільгосппризначення чи під офіс);
  4. дані про споруди;
  5. підстави, що дають право купити землю без проведення торгів;
  6. Список доданих документів.

Дізнатися про наявність пільг можна у багатофункціональному центрі (МФЦ) чи місцевій адміністрації. Там же можна подати заяву на отримання безкоштовно земельної ділянки та надати необхідні документи. «Якщо всі підстави визнаються дійсними, громадянина ставлять у чергу.

loading
×