Що потрібно враховувати під час підбору персоналу?

7 навичок, які повинен мати кожен рекрутер

  • Хороші навички продажу. Якщо ви ще не здогадалися, вам слід знати, Що рекрутинг – це ті ж продажі. …
  • Здатність розвивати та будувати відносини. …
  • Менталітет мисливця. …
  • Вміння мислити глобально. …
  • Вміння чути. …
  • Вміння консультувати. …
  • Доброзичливість та доступність.

Feb 8, 2012

Зазвичай система підбору кадрів в організації включає: Загальний аналіз потреби в кадрах, відкриття відповідних вакансій. Визначення вимог до персоналу. Точний опис того, хто потрібний підприємству шляхом аналізу вакантного робочого місця, посади. Уточнення джерел пошуку кандидатів.

Етапи підбору персоналу

  • Виявлення потреб …
  • Формування вимог до посади та кандидата. …
  • Складання опису вакансії …
  • Розміщення вакансії на різних каналах.
  • Телефонний обдзвон, інтерв'ю.
  • Оцінка кандидатів …
  • Фінальний відбір кандидатів.
  • Передача резюме кандидатів замовнику/узгодження з начальником відділу
loading
×