Що потрібно знати для роботи в call-центрі?

Які навички потрібні оператору call-центру Грамотна мова та чітка дикція. Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми. Терплячість, здатність до рутинної роботи та посидючість. Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися у складних та несподіваних ситуаціях.

Вітання Всі співробітники колцентру або відділу продажів вітаються однаково, щоб клієнт одразу зрозумів, куди він потрапив і з ким розмовляє. На початку розмови представтеся, назвіть вашу компанію і привітайте. Залежно від ситуації, запропонуйте клієнту допомогу або запитайте, чи зручно йому розмовляти.

Робота оператора колцентру включає наступні завдання: Відповідь на велику кількість дзвінків на день, включаючи скарги, запити та запитання. Обробка запитів на підтримку іншими каналами зв'язку (наприклад, email або онлайн-чати на сайті). Повторні дзвінки щодо складних питань клієнтів.

Основні якості оператора callцентру

  • Терпіння. Робота у контактному центрі – це рутина. …
  • Вміння вислухати. Клієнтам, які звертаються до служби підтримки, завжди потрібна допомога. …
  • Грамотна мова. …
  • Доброзичливість. …
  • Ввічливість та відсутність негативу.
loading
×