18Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Що потрібно знати для роботи в call-центрі?
Які навички потрібні оператору call-центру Грамотна мова та чітка дикція. Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми. Терплячість, здатність до рутинної роботи та посидючість. Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися у складних та несподіваних ситуаціях.
Вітання Всі співробітники кол–центру або відділу продажів вітаються однаково, щоб клієнт одразу зрозумів, куди він потрапив і з ким розмовляє. На початку розмови представтеся, назвіть вашу компанію і привітайте. Залежно від ситуації, запропонуйте клієнту допомогу або запитайте, чи зручно йому розмовляти.
Робота оператора кол–центру включає наступні завдання: Відповідь на велику кількість дзвінків на день, включаючи скарги, запити та запитання. Обробка запитів на підтримку іншими каналами зв'язку (наприклад, email або онлайн-чати на сайті). Повторні дзвінки щодо складних питань клієнтів.
Основні якості оператора call–центру
- Терпіння. Робота у контактному центрі – це рутина. …
- Вміння вислухати. Клієнтам, які звертаються до служби підтримки, завжди потрібна допомога. …
- Грамотна мова. …
- Доброзичливість. …
- Ввічливість та відсутність негативу.